Leder, kundeservice
Ledig stol i et sterkt faglig miljø med mange spennende produkter, mennesker og utfordringer!
Scandinavian Business Seating er Skandinavias ledende utvikler og produsent av ergonomiske sitteløsninger i skandinavisk design. Konsernet markedsfører fire sterke merkevarer HÅG, RH, RBM og BMA som i hovedsak selges gjennom forhandlere. Vi jobber for et arbeidsmiljø hvor de ansatte tar initiativ, ansvar og er delaktig med å skape en nyskapende og spennende organisasjon. For mer informasjon, se www.sbseating.com
Stillingen inngår i avdeling Kundeservice, som har det overordnete ansvar for kundeserviceprosessene i SB Seating. Stillingen rapporterer til VP Customer Service & Outbound Logistics. I dag er det tilknyttet 9 medarbeidere til avdelingen på Røros.
Vi tilbyr:
- Spennende og varierte arbeidsoppgaver
- Muligheter for videreutvikling i et internasjonalt konsern
- En arbeidsplass som bærer preg av et høyt aktivitetsnivå og med et godt arbeidsmiljø
Arbeidsoppgaver:
- Lede og videreutvikle 9 dyktige medarbeidere
- Forstå våre kunders behov og tilfredsstille disse i best mulig grad, til det beste for både kunder og SB Seating
- Jobbe tett sammen med kundeserviceenhetene i våre salgskontorer for å gi riktig service til alle kunder på tvers av alle brands og alle markeder SB Seating opererer i
- Arbeide aktivt og målrettet gjennom hele matriseorganisasjonen for å sikre høy kundetilfredshet
- Analysere og gjøre bruk av statistikker og nøkkeltall for å opprettholde et definert service nivå
Ønskede kvalifikasjoner:
- Gode lederegenskaper
- Relevant ledelses- og yrkeserfaring
- Høyere utdanning med særlig vekt på salg, service og marked. Gode referanser i forhold til lederegenskaper kan kompensere for høyere utdanning
- Evne til å kommunisere godt både muntlig og skriftlig i norsk og engelsk
- Forståelse og erfaring fra ERP – og CRM systemer er en stor fordel
Personlige egenskaper:
- Kundefokusert med evne til å kombinere det operative med det strategiske
- Gode samarbeids og kommunikasjonsferdigheter
- Strukturert og høy grad av gjennomføringsevne
- Endringsvillig og fleksibel
Vi tilbyr en ledig stol i et sterkt faglig miljø med mange spennende produkter, mennesker og utfordringer. Er du klar? For ytterligere informasjon, ta kontakt med VP Customer Service & Outbound Logistics, Mona W Slettum, +47 72 40 72 90, mona.slettum@sbseating.com eller VP HR Toril Østvang, +47 72 40 72 08.
Søknad med relevante dokumenter sendes til application@sbseating.com innen 1. april 2016. Søknad merkes «leder kundeservice».